loading...
Test
jk
hjk

admin بازدید : 266 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (0)
تو همونی که می گفتی تو دنیا هیچ کی مثل من پیدا نمیشه تو همونی که می گفتی قلبم مال تو باشه واسه همیشه آهنگ خاطره انگیز ، فوق العاده زیبا و شنیدنی شادمهر عقیلی با نام باور (شاعر : شاهکار بینش پژوه ، آهنگ و تنظیم : شادمهر عقیلی) (این آهنگ یکی از ترک های آلبوم خیالی نیست می باشد) http://dl.irhits80.com/Pictures/1391/Aban/18/shadi.jpg MP3 128 Shadmehr Aghili – Bavar باورم نمیشه دستات توی دست من نباشن رو در و دیوار خونه گرد تنهایی بپاشه تو همونی که می گفتی تو دنیا هیچ کی مثل من پیدا نمیشه تو همونی که می گفتی قلبم مال تو باشه واسه همیشه باورم نمیشه چشمات بره مال دیگرون شه با غریبه اشناشه با غریبه مهربون شه تو همونی که می گفتی تو دنیا هیچ کی مثل من پیدا نمی شه تو همونی که می گفتی قلبم مال تو باشه واسه همیشه تو همونی که می گفتی تو دنیا هیچ کی مثل من پیدا نمیشه تو همونی که می گفتی قلبم مال تو باشه واسه همیشه مال تو باشه واسه همیشه
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کیفیت این سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 93
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 87
  • بازدید سال : 1,261
  • بازدید کلی : 32,326